Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Steal this blogg!

Kategori: Allmänt

Jag bläddrade igenom sånghäftet från Smålands nations Majmiddag häromdagen. Då jag den första Maj åkte ner till min syster i Malmö, som fyllde 25 samma dag, kunde jag inte närvara vid Majmiddagen här. Hur som helst, döm om min förvåning när jag i ett av sånghäftets uppslag finner en bild från min blogg! Kanske inte så konstigt egentligen eftersom de flesta här på nationen har fått nys om mitt växtintresse. Min kompis som gjorde häftet berättade dock när jag frågade idag att han hade bildgooglat "vår grönska Uppsala" och där hittat bilden. Google gillar mig som sagt. Bilden i fråga var den på timjan från det här inlägget.
Kommentera inlägget här: