Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Mot mörkare tider

Kategori: Allmänt

Jag har haft en väldigt upptagen vecka och inte hunnit ägna så mycket tid åt växterna. Kul att bloggen ändå har haft relativt många besök. Det är ju även så att hösten närmar sig och utvecklingen är av förklarliga skäl inte lika snabb som för ett par månader sedan. Det är fortfarande t-shirtväder men ljuset minskar.

Selenicereus grandiflorus

Nu börjar man se att prinsessorna är kaktusar om man tvivlade innan.

KOMMENTARER:

  • Lainisa säger:
    2006-09-28 | 08:23:04

    Haha, ett av livets måsten är att hålla sin blogg uppdaterad ;) Shit va söööt prinsessan är. Nästan så man blir kär jue. Månne det vara vitpeppar för scariamyggornas skull? Fungerar det?

  • em säger:
    2006-09-30 | 22:55:42

    ska vi fika då? så jag får veta varför du försöker provocera mig!

  • Joppe säger:
    2006-10-01 | 10:44:02

    Laina:

    Jag vill ju vara seriös! Jag har det som DN en gång döpte till nördblogg, kan inte börja skriva om irreleventa saker bara för att fylla ut. Har aldrig prövat vitpeppar men är bra frestad att testa.

    Jag såg kronprinsessan Victoria igår när jag stod som fanbärare iom utdelningen av Skytteanska priset. Hon var snyggare än vad jag föreställt mig. Men kommer nog aldrig kunna matcha mina egna prinsessor ;)

    Em:

    Gärna. Men vet att jag retas med alla...

  • Fia säger:
    2006-10-01 | 17:15:21
    Bloggadress: http://storma.se/fia

    Hehe, nja, blev sisådär med bakgrunden, hittade en, men tappade bort den lika fort :D Hittade din sida när jag spanade in några nya bloggsidor, alltid kul att kolla vad som händer i andras liv. Har du ingen blomstrande hemlighet om hur du får alla blommor att växa?? *nyfiken*

  • Joppe säger:
    2006-10-01 | 17:45:47

    Fia, länk finns nu i en kommentar i din blogg.

Kommentera inlägget här: