Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Here we go again

Kategori: Allmänt

Jag gillade Davids inlägg om pepp-stenen och hur den symboliskt nog blev sabbad lagom tills han skulle flytta. Jag har med flyttat och C har flyttat och nu bor vi i Huddinge. I Stuvsta som vi i likhet med Uppsala flyttade ifrån fanns den här:

 

Våran peppsten. De finns lite överallt men den i Stuvsta var den första jag såg.

Bloggen har varit död som synes. I somras var jag knappt hemma. Sen började jag jobba i Stockholm och var knappt hemma. Och nu har jag som sagt flyttat. Joppes Gröna Rum is history igen alltså.


Ny situation: Tvåa på 57 kvadrat. Två fönster i norr öst. Glasdörrar mot balkong i sydväst väst. (iPhone-kompassen har talat.)
Antal växter som överlevde flytten från Uppsala: 10.
Utsikter för framtida krukväxtblogg: Goda, när vi skaffar vettigt bredband och min dator får en plats att bo på.

Platespottingbloggen gjorde jag ett ryck med. Jag är särskilt nöjd med plåt 100!

 

KOMMENTARER:

  • replica Louis Vuitton handbags säger:
    2012-05-15 | 09:37:00
    Bloggadress: http://www.hotstylehandbags.com

    Good post!I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!

  • cheap Louis Vuitton handbags säger:
    2012-05-15 | 09:44:46
    Bloggadress: http://www.hotstylehandbags.com

    Good post!I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!

Kommentera inlägget här: