Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Mer underligheter från min sida.

Kategori: Allmänt

Hej vänner och övriga läsare. Jag brukar överraska folk ibland med konstiga hobbies. Blommorna var en av dem, en annan att jag samlar på leksakstraktorer. Det som nu kommer är ingen hobby men trots det så har jag en känsla av att det kan sälla sig till kategorin "Saker ni inte visste om Joppe".

Ett projekt som avslutades för länge sedan och därefter försvann har nu återfunnits och det mötte mig igår när jag kom hem till Lidhult i Småland. Det var ett bra projekt och förtjänar att få lite uppmärksamhet så här sju år efteråt. Det kommer att ta ett tag att restaurera allting men redan nu så ger jag en liten försmak av vad som komma skall. Ett gammalt projekt har blivit ett nytt.

Kära läsare, jag ger er Legobruk!

KOMMENTARER:

  • lainisa säger:
    2006-10-28 | 11:45:23

    hej joppe lilla. legobruk? jisses. jag är fascinerad. vad gömmer du på mer? ;) Ser dig inte på MSN, men tänker iaf fråga om du kommer förbi och kanske hämtar en lithops eller två? Eller väntar du tills de ha blivit lite större?

  • Joppe säger:
    2006-10-29 | 00:45:26

    Nu kan du läsa lite mer om vad Legobruk är för något på den sidan ;)

    Hade varit kul att hälsa på imorgon men vi får ta det till jul! Ser fram emot magnifika Lithops!

  • Mike säger:
    2006-11-02 | 21:21:33

    glöm inte hoya-släktet - otroligt !!
    men undrar om inte joppe blir smålands-
    tomte i år oxå?? ring!

  • Joppe säger:
    2006-11-06 | 23:10:57

    Ja, Småland lockar, hoppas att tidsplanen håller!

Kommentera inlägget här: