Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Aldrig för sent att plantera :)

Kategori: Allmänt

Hej! Nu är jag hemma en sväng efter allt resande. Jag hade fått tre paket :D



Ett kom från J.L Hudson, Seedsman, som utlovat:



Lite gott och blandat som kan utläsas på fröförpackningarna.

Sen kom det ett paket från Jungleseeds med:



Lite blandat här med, mest bambu.

Slutligen ett paket från Allt om Trädgård:



Typiskt prenumerationserbjudande. Men bra då Sekatören Sören försvann på Tofta skjutfält för två år sedan. Doftliljorna tror jag inte riktigt är någon inomhusväxt att räkna med, men självfallet har jag planterat dem!

Nu åker jag till Stockholm ett par dagar för att sedan återvända och se om nåt av de nya inköpen har grott.
Kommentera inlägget här: