Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Fauna 2007

Kategori: Allmänt

Det har bara börjat men det börjar med favoriter. Jag gillar som sagt spindlar. Har haft en vargspindel här de senaste två veckorna som nu bor mellan Strelitziorna och ogräset. Nu finner jag en ny kompis:

Ja den har i alla fall ?tta ben.

Någon typ av käkspindel? Vet ej. Är frestad att springa till Akademibokhandeln och köpa ett spindel-lexikon när de öppnar. Men inte idag, jag å David ska dricka rosa bubbel och käka våfflor om en halvtimme. Det är valborg.
.

KOMMENTARER:

  • em säger:
    2007-04-30 | 22:14:13

    jag minns allt spindlar som du inte gillade! i sann valborgsanda går jag och lägger mig kvart över tio för övrigt.

  • Joppe säger:
    2007-05-03 | 14:36:17
    Bloggadress: http://joppelito.blogg.se

    Jag kommer nog bara på den lilla spindeln i ett tak i Lagbo. Den gillade jag inte. Och de enorma källarspindlarna i Stättan såklart, men de var ju fan mutanter!

Kommentera inlägget här: