090

Mörkgrön Chrysler Voyager, Kvarnvägen, Eslöv



Som nämnts så hade jag sett den här kärran stå bakom en gammal bensinmack. Det fick bli en liten omväg som visade sig ge dubbelt upp. Medan jag tog en bild på denna så ropade morsan (som fått upp ögonen under denna utflykt) att 091 körde förbi. Kortet ovan hann jag inte ta förrän jag hade vänt mig om och sett 91:an försvinna i korsningen bredvid. Frågan är väl nu om David som blivit Plåt-Stalin ska underkänna denna spott på grund av dokumentationsordningen. Eller, vi lägger väl ner det där tramset nu. Jag hävdar fortfarande att bilder bara är lite grädde på moset.

Vidare så är det skönt att ha kommit så här långt. Först in på nittiotalet brukade man ju säga.

Kommentarer
Postat av: David

Stalin är väl ändå å ta i, hur du samlar dina plåtar skiter jag i egentligen, tyckte bara att det var orättvist att jag fått så mkt spott å spe innan. Word, ner med tramset å låt oss samla plåtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0