Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Femton minuter från Eslöv?

Kategori: Allmänt



Nog för att skönheten ovan är snabb men då den idag befinner sig i Solna så lär Östen inte klara det på en kvart. Det är alltså ett sprillans nytt tågsätt littera X61 som kommer gå i trafik som Pågatåg inom en snar framtid.

Anledningen till att jag såg fordonet i fråga är att jag sedan jag senast skrev något här har jag påbörjat en lokförarutbildning. Jag nämnde ju för övrigt Östen Warnerbring här.

Och om du inte känner igen sidan så beror det på att jag hade bakgrunder och övrigt grafiskt källmaterial sparat på Uppsala Universitets server och jag studerar inte där längre varför jag inte har tillgång till den. Nån som har tips på vart man kan ladda upp dylikt?

KOMMENTARER:

  • Fia säger:
    2010-03-06 | 21:14:10

    Femton minuter är inte dumt, för mig det tar det 24 från Malmö C med Öresundstågen. Eslöv är bra fint. Får jag åka med dig sen en gång? Kram Sis'

  • Joppe säger:
    2010-03-07 | 13:20:31

    Det är klart du får :)

  • replica Louis Vuitton handbags säger:
    2012-05-15 | 09:38:15
    Bloggadress: http://www.hotstylehandbags.com

    Good post!I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!

Kommentera inlägget här: