Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Nedgradering

Kategori: Allmänt

Kära vänner. Eller vän, besöksantalet är på promillenivå mot när jag höll igång. Hur som helst, jag har insett att krukväxtblogg med dassiga mobilbilder är bättre än att inte skriva om blommor alls. Det är kul att lägga ut lite schyssta klipp från tuben då och då men vem bryr sig egentligen. Det är dags att återerövra min mark.

Trogne läsaren vet ju att det gick åt skogen med växterna då jag flyttade. Tanken var att jag skulle flytta igen och bli med balkong och då skulle ju allt bli bra igen. Jag förlorade balkongen. Jag förlorade inte mitt intresse för krukväxter och jag ska starta om igen, ge min nuvarande boning en chans. Och det blir faktiskt lite roligare omjag får dela det med er. Så jag presenterar Joppes Gröna Rum VGA-style. Mycket nöje.
Kommentera inlägget här: