Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Snickaräventyr på landet i år igen!

Kategori: Allmänt

Resordningen från förra inlägget har hållit hittills och jag har avverkat Uppsala-Göteborg-Halmstad-Lidhult-Öjarp-Lidhult.
I Göteborg hängde jag med David och hann förutom öl och festivalplanering med en dag på Liseberg som var förbaskat skoj. I Öjarp byggde jag en rondellhund. Väl tillbaka i Lidhult så påbörjade jag ett nytt snickeriprojekt. Ni kanske minns att jag förra året beskrev hur jag snickrade en skohylla på midsommar. I år sysslar jag med ett större projekt, nämligen ett utedass, vilket kommer att invigas lagom till Lidhult 2008.



Se fler bilder och följ projektet här!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: