Joppes Gröna Rum

Ännu ett Truck Stop på den binära motorvägen. Hälsa på hos killen som myntade ordet krukväxtblogg.

Det skötte sig självt.

Kategori: Allmänt

Persea americana

Titta, den unga avokadon har grenat sig spontant. Man kunde se en antydan till det redan för en vecka sedan. Jag antar att det beror på omplanteringen. Jag tänkte experimentera med beskärning skrev jag i inlägget Smått och gott men nu verkar den ju klara sig själv. Kanske jag gör ett försök när den vuxit lite mer. I nämnda inlägg fanns ju även en bild på mina strelitzior och de har minsann vuxit bra så nedan en bild på hur de ser ut nu.

Strelitzia reginae

KOMMENTARER:

  • Mange säger:
    2006-09-20 | 11:19:34

    Prison Break, tror det går på femman. Dock har jag ju ingen tv, men jag tankade ner halva första säsongen. Inte illa alls. :)

  • em säger:
    2006-09-25 | 20:02:57

    äh vad tusan, skriv något någon gång så jag slipper skriva mitt pm...

  • Joppe säger:
    2006-09-25 | 22:22:07

    Skönt att veta att du är dig lik Em. Jag har haft en jäkligt upptagen vecka men skriver nog något imorgon.

    Mange, jag ska försöka kolla nån gång. Tv-serieberoende är precis vad jag behöver nu ;)

Kommentera inlägget här: